معرفی قوطی پروفیل مبلی

فروش ميلگرد در ضخامت هاي مختلف, فروش تيرآهن در آريا فلز صبا , انواع وزن پروفيل زد، بهترين قيمت زد سوله، توليد كننده بهترين پروفيل زد در بازار

معرفی قوطی پروفیل مبلی

۳ بازديد
پروفیل مبلی محصول فولادی ای است که با ضخامت کمتر از 2 میلیمتر ساخته می‌ شود. بنابراین به علت ضخامت کم، تحمل بار زیاد را ندارند و خیلی زود خم و در نهایت پاره می‌ شوند. پس از این محصول در هر صنعتی که به ساخت سازه‌ های فولادی سبک نیاز باشد، استفاده می گردد، مانند: (قیمت به روز انواع پروفیل زد به سایت آریا فلز صبا مراجعه کنید). صنعت ساختمان‌ سازی: برای ساخت نرده و حفاظ تراس و پله‌، ساخت اسکلت های تاشو یا ثابت سایبان، … .
همچنین تولید لوازم خانگی و اداری: مانند دسته تی، جاروی های بلند، نردبان، رخت‌ آویز قابل حمل، چوب لباس، ساخت اسکلت مبل‌ های اداری و خانگی، سرویس غذا خوری، وسایل سفری تاشو، سرویس خواب، برخی از بخش‌ های لوازم فرفوژه، … . اتومبیل و دوچرخه سازی: ساخت اگزوز، بخش‌ هایی از بدنه و فرمان خودرو و دوچرخه. و همچنین ساخت لوازم جانبی آنها. در صنعت هوایی و تسلیحاتی: مانند ساخت قسمت‌ هایی از هواپیما، اسلحه، سازه‌ های دفاع هوابرد، … . تجهیزات و مبلمان شهری: مانند ساخت تابلوخای تبلیغاتی، حفاظ اطراف محوطه ها، ورودی پیاده روها، … .
پروفیل مبلی از جمله قوطی پروفیل هایی با سطح مقطع بسته به حساب می آید که با عنوان های «پروفیل سبک» یا «پروفیل روغنی» نیز در بازار شناخته می شود. این محصول فولادی پروفیلی توخالی است که با سطح مقطع های چهارگوش مربع و یا مستطیل، و گرد تولید می شود و با ضخامت های 0.7 الی 1.5 میلیمتر. پروفیل‌های مبلی با روش نورد سرد و با 3 نوع فلز فرآوری می شوند که عبارتند از: ورق روغنی، ورق سیاه و در موارد بسیار کم ورق آلومینیومی. اما عموما این پروفیل‌ها از ورق روغنی تولید می شوند و در موارد خاص از ورق سیاه استفاده می شود. موارد خاص شامل سفارش مشتری، نوع کاربرد پروفیل مبلی، … می باشد.
source: معرفی قوطی پروفیل مبلی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.