بهترين محصولات فولادي

فروش ميلگرد در ضخامت هاي مختلف, فروش تيرآهن در آريا فلز صبا , انواع وزن پروفيل زد، بهترين قيمت زد سوله، توليد كننده بهترين پروفيل زد در بازار

بهترين محصولات فولادي

۳۸ بازديد
پروفیل
شاید بتوان گفت انواع ورق سیاه فولادی کمترین استفاده را در ساختمان سازی دارند اما در صنایع دیگر مانند خودرور سازی و همچنین ساخت تجهیزات کاربرد فراوانی دارد. ورق فولادی، فلزی است که سطح آن کاملا صاف و مسطح است و از شمش فولادی و یا بیلت تولید می شود. انواع ورق فولادی بر اساس نوع عملیات تولید به چند دسته تقسیم می شود. این دسته بندی عبارت است از: ورق سیاه، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق قلع اندود، ورق رنگی، ورق آلیاژی و ورق فولاد ضد زنگ.
هرکدام از این محصولات در ضخامت های مختلف و به صورت رول و شیت تولید می شوند. ورق ‌ها محصول نورد مسطح هستند و به صورت سیم پیچ پیچانده می ‌شوند تا هم حجم کمتری اشغال کنند و هم حمل و نقل آنها آسان باشد. قوطی یکی از محصولات پروفیل آهنی به حساب می آید که دارای سطح مقطع مربع و مستطیل شکل و توخالی می باشد. یکی از شناخته شده ترین تولیدات فولادی که برای افزایش تقویت بتن و سازه ساختمان استفاده می شود، انواع پروفیل مخصوصا پروفیل زد می باشد.
پروفیل به طور کلی در دو نوع صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربردهای اصلی پروفیل صنعتی می توان به استفاده آن در صنایع خودرو سازی، نظامی و… اشاره کرد. کاربرد پروفیل در ساختمان نیز شامل مواردی مانند ساخت درب و پنجره، نرده راه پله، حفاظ تراس، نمای ساختمان، پوشش سقف، کرکره مغازه، لوازم ورزشی، ساخت پل و زیبایی سازی شهری است. پروفیل‌ های باز و بسته در ابعاد و ضخامت‌های متنوع تولید می‌شوند.
اصلی ترین جزء ساختِ ساختمان های اسکلت فلزی، تیر آهن می باشد. تیرآهن در واقع یک سازه قدرتمند و مقاوم است که وظیفه تحمل بار ساختمان و همچنین انتقال بارهای اضافه وارد شده بر ساختمان را دارد. تیرآهن به عنوان یک سازه فلزی پرکاربرد در صنعت ساختمان در انواع مختلف، و بسته به وظایف و نقشی که دارد استفاده می‌شود. میلگرد، به پروفیلی با سطح مقطع دایره ‌ای و توپُر می گویند. میلگردها از عناصر اصلی در صنعت ساختمان ‌سازی به حساب می آید. از میلگرد برای بالا بردن مقاومت سازه‌ های بتنی استفاده می شود.
source: بهترین محصولات فولادی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.