معرفی شرکت آریا فلز صبا

فروش ميلگرد در ضخامت هاي مختلف, فروش تيرآهن در آريا فلز صبا , انواع وزن پروفيل زد، بهترين قيمت زد سوله، توليد كننده بهترين پروفيل زد در بازار

معرفی شرکت آریا فلز صبا

۳۶ بازديد
شرکت آریا فلز صبا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در زمینه تولید و تامین انواع محصولات فولادی آغاز نمود. محصولاتی مانند فروش و خرید قوطی پروفیل، فروش انواع پروفیل زد، انواع آبروآهنی و خرید ورق سیاه، ... .
از همان ابتدا آریا فلز صبا تلاش کرد راهی متفاوت پیدا کند تا محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتری برساند. در همین راستا تلاش کرد با حذف واسطه ها و تماس مستقیم با کارخانه های فولادی این امر مهم را محقق کند.
وجود نیروهای متخصص و کارآزموده این زمینه را فراهم کرده است تا با بررسی دقیق و آگاهانه از نیاز روز بازار خرید و فروش، بتوانید بهترین محصولات را به بازار عرضه کند. به همین دلیل مجموعه آریا فلز صبا در بین شرکت های برتر در ارایه‌ی خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی قرار گرفته است.
این مجموعه با فراهم نمودن بستری جدید و متفاوت در زمینه‌ی خرید و فروش و کسب رضایت مشتری به همکاری و تعامل مستمر و بلند مدت با مشتریان می‌اندیشد. همچنین آریا فلز صبا با معتبرترین شرکت های حمل و نقل جاده ای که بصورت تخصصی در زمینه حمل آهن آلات فعالیت دارند، همکاری دارد که این موضوع باعث اطمینان خاطر مشتریان این شرکت می‌باشد.
source: معرفی شرکت آریا فلز صبا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.