انواع تسمه فولادی

فروش ميلگرد در ضخامت هاي مختلف, فروش تيرآهن در آريا فلز صبا , انواع وزن پروفيل زد، بهترين قيمت زد سوله، توليد كننده بهترين پروفيل زد در بازار

انواع تسمه فولادی

۲ بازديد
تسمه های فولادی نقش مهمی در ساخت قاب سازه دارند. به مکان و ساختار المان‌های باربر بنا، مانند تیرآهن ها، ستون‌ها، مهاربندها و نحوه اتصال آنها را قاب‌های ساختمانی می‌گویند. که تاثیری مستقیم در انتقال بارهای افقی و عمودی دارند. حال می توان این قطعات را در کارخانه به صورت از پیش ساخته شده، سفارش داد. با این روش می توان برای مدت زمان برای ساخت صرفه جویی کرد. تسمه های فولادی به قدری همه کاره هستند که می توان آنها را به هر شکلی ساخت و با هر ماده ای روکش کرد.
برای دهه‌ها، از تسمه‌های فولادی در زیرساخت‌ بسیاری از سازه ها مانند: پالایشگاه‌ها، لوله های انتقال دهنده مایعات، زیر ساخت انرژی های تجدید پذیر، … استفاده می شود. همچنین از این محصولات در سدهای آب و به عنوان میله های تقویت کننده بتن برای پایه ها در دروازه های آب، ژنراتورها و توربین ها استفاده می گردد. تسمه های فولادی آنقدر چکش خوار و قابل اجرا هستند که خود را به اشکال بی پایانی از هنر، لوازم دکوراتیو و آثار هنری صنعتی تبدیل می کنند.
از مجسمه‌ها گرفته تا قفسه ‌بندی‌ های مدرن، این محصولات فولادی تقریباً در هر چیزی قابل استفاده هستند. (آبرو آهنی چیست؟) استفاده از این محصول ظاهری تمیزتر، زیباتر و همچنین سطح بازتاب ‌تر ارائه می ‌دهد. میلگردهای مسطح فولادی ملایم به دلیل استحکام، دوام، مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری، انتخابی عالی برای بسیاری از پروژه ها به حساب می آیند. آنها را می توان به راحتی برش داد و به هر شکلی که برای کار مورد نیاز است، شکل داد. بنابراین می توان از آنها در همه چیز، از نرده سازی تا ساخت مبلمان استفاده کرد.
آنها با مراقبت مناسب حتی پس از سال ها استفاده قوی و قابل اعتماد باقی خواهند می ماند، بنابراین هنگام برنامه ریزی برای پروژه بعدی خود استفاده از تسمه های فولادی را در نظر داشته باشید. تسمه‌های فولادی مزایای متعددی دارند که آنها را برای بسیاری از پروژه ها مطلوب میکند. این محصولات با اینکه نسبتاً وزن سبکی دارند، به اندازه کافی قوی هستند تا بتوانند اکثر وظایف را انجام دهند. آنها را می توان به راحتی برش داد و به هر شکلی که برای پروژه مورد نیاز است تبدیل کرد.
همچنین در مقایسه با سایر انواع فلزات، در برابر خوردگی مقاومت قابل توجهی دارند. علاوه بر این مقرون به صرفه هم نیز هستند. این ویژگی‌ها تسمه های فولادی را به گزینه‌ای ایده‌آل برای بسیاری از مصارف و کاربرد ها تبدیل می‌کند.
source: انواع تسمه فولادی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.